Головна | Реєстрація | Вхід | RSS                                              Субота, 18.05.2024, 20:21


 
Кременецький навчально-виховний комплекс "Гімназія -ЗОШ І ст."


Вітаю Вас Гость
Меню сайту
Категорії розділу
Навчальна робота [3]
Методична робота [3]
Виховна робота [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 390
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Виховна робота

Шоу "Класний клас"

Шоу « Класний клас»

Мета: визначення рівня сформованості класного колективу, згуртованості його членів. Розвиток  у дітей творчого та лідерського потенціалу, вміння працювати в колективі. Виховання відповідальності за доручену справу.

Матеріали: мультимедійний проектор ( для гри « Підказка» та презентації класів), аркуші А4, ручки, олівці, бланки із балами для журі. Слово журі надається після проведення кожного конкурсу.

Хід роботи

Звучить музика. На сцену виходять двоє дітей і по черзі говорять:

-Увага! Увага!

Слухайте всі!

Дружно усіх вас кличем до гри!

Нехай сьогодні будуть жарти!

Нехай луна дитячий сміх!

Заряд бадьорості і вдачі

Гра подарує нам усім!

Ведуча: Добрий вечір усім присутнім. Рада вас усіх вітати в нашому шоу» Класний клас». За звання найкласнішого колективу будуть змагатися учні 6-7 класів ( на екрані з'являється напис « Класний клас» і фотографії двох класів, які змагаються.) для початку ми визначимо, що означає «класний колектив». Класний не тому, що  збирається в класі, а тому, що всі члени колективу мають певні риси. Зараз ви допоможете мені їх назвати ( ведучий ставить запитання, після правильної відповіді на екрані проектора висвічуються такі слова:

  1. Як називають людину, яка знає дуже багато різноманітної інформації і цікавиться всім новим і невідомим? ( Ерудит)
  2. Як називають людину, яка  швидко знаходить вихід з будь-якої ситуації, може дати відповідь на будь-які запитання? ( Кмітлива)
  3. Що є тільки  у людей? ( Розум)
  4. Як можна назвати людину, яка нестандартно мислить, має здібності до певного виду діяльності? ( Творча)
  5. Про кого можна сказати « не розлий вода» ( Друзі)
  6. Як можна назвати людину, яка нічого не боїться? ( Смілива)​

Гарний настрій

А у наших колективах є такі учні? У 6 і 7 класах є.

  І саме тому вони вирішили визначити, який же класний колектив найкласніший.

І ми сьогодні допоможем їм це визначити. Вам відома така приказка « Розумний в гору не піде…». Можливо, десь у чомусь вона і справедлива, але тільки не в нашому випадку. У  нашій грі хто найрозумніший – той і піде в гору. Адже за відсутності інтелекту, кмітливості, наполегливості – і кроку ступити до вершини не можна.

  Сьогодні нашим командам доведеться виявити максимум кмітливості і навіть спритності, а іноді і просто покластися на свою інтуїцію, щоб дійти до перемоги. А за тим, щоб наш шлях до перемоги був чесним і справедливим, стежитиме наше вельмишановне журі. ( представлення. Журі роздають бланки із кількістю балів за кожен конкурс).

 Тож починаємо!  Зараз команди представляють свої колективи. Від цього конкурсу багато що залежить. Бо як сказав відомий герой мультфільму капітан Врунгель: від першого враження про команду може залежати доля всієї гри .

Командам необхідно представити свій девіз, емблему, фішку ( команди виступають по  черзі).

Конкурс « Ерудит»

Кожній команді ставлять по 10 запитань.

Виграє та, що дала найбільшу кількість правильних відповідей.

  1. Що може подорожувати світом, залишаючи у тому самому кутку? ( Марка)
  2. У яку бочку не набереш води? ( У діряву)
  3. Відсутність якого предмета перетворює хитромудрого на довговухого? ( відсутність квитка)
  4. У якому місяці є 28 днів? ( У кожному)
  5. Чи може страус назвати себе птахом? ( Ні – не вміє говорити)
  6. Яка напруга в електромережі? ( 220)
  7. Якою рукою треба розмішувати чай? ( Краще ложкою)
  8. Що може бути в порожній кишені? ( Дірка0
  9. Що можна побачити із заплющеними очима? ( Сон)
  10. Який рік найкоротший і триває 1 день? ( новий рік)
  11. Що всі люди на землі роблять одночасно? ( Старіють)
  12. Як зістрибнути з 10-ти метрових сходів і не розбитися? ( Стрибнути з першої сходинки)
  13. Приклад, з яким можна піти на всі 4 сторони? ( Компас)
  14. Що можна приготувати, але не можна з'їсти? ( Уроки)
  15. Що стає меншим, якщо його поставити догори дригом? ( Цифра «9»)
  16. Поверхня столу має 4 кути. Один відпиляли. Скільки стало? ( 5 )
  17. Найсмачніший місяць у році? ( Квітень)
  18. Що вбирають раз на рік? ( Ялинку)
  19. Вона завжди маленька, навіть якщо велика? ( Перерва)
  20. Кому легше писати лівою рукою? ( Шульзі)

Конкурс « Показуха»

Інколи трапляється ситуації, коли від однієї людини залежить доля і життя інших.

Саме така ситуація чекає на наші команди зараз. Адже від точності, зосередженості, кмітливості, швидкості одного гравця залежить перемога чи поразка всієї команди. Команда обирає гравця, який буде пояснювати зображення. ( Для кожної команди підготували картинки із зображенням предметів, тварин.) Гравець, не називаючи предмета, повинен підказати команді, що це таке. Перемагає команда., яка за одну хвилину назве найбільше картинок.

Конкурс «Літератори»

Кожна команда отримує початок казки та певний набір слів, з якого необхідно скласти свою казку ( на виконання завдання 5 хв.)

Авторська казка

Були собі___________________________.

Пішли вони якось__________________ __ ______________________________________________________________.Раптом з-за рогу вискочили_______________________________________________гайда_____________________________________________________________________________________________________________________________. Аж тут_________________________, і як закричить!

Де й ділись_______________________________________________________.

А ______________________________з переляку й забули , що___________________________________________________________________________________________________________________________.

Добре, що___________________________завжди носив із собою_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Довго згадували свою пригоду і раділи, що все так гарно скінчилось

Гра із залом « Ріпка»

      Із залу обирають 7 охочих. Кожному учаснику дають певну роль у казці « Ріпка». Ведучий розповідає казку, а герої, коли чують свої ролі, повинні сказати фразу:

Ріпка: « Оце так!».

  • « Так, так».
  • » Убила б».
  • « Я готова».

Жучка: « Не зрозуміла».

  • « Краса»!
  • « Пі-пі».

Після гри команди зачитують свої казки, журі обирає найкращий варіант.

Конкурс « Вузол дружби»

Пари гравців одержують завдання, де вони зможуть виявити свою згуртованість і вміння приходити на допомогу, а також перевірити координацію рухів. Потрібно взяти одне одного за талію. Об'єднавши, стати один для одного лівою і правою рукою. А тепер слід виконати єдиному організмові такі завдання:

  • зав’язати вузол
  • зробити з паперу літак.

Перемагає команда, яка зробила найшвидше.

Конкурс  « Розминка для вух»

Командам треба уважно прослухати оповідання « Один день із мого життя! І підрахувати, скільки в ньому слів, що нагадують прізвища відомих композиторів та музикантів. Переможе той, хто вкаже правильну кількість (18).

Один день із мого життя

Якось я прокинувся вранці. Підсмажив « Глазунова» з двома шматочками « Московського». З'їв з насолодою. Почухав « Лисенка» і « Бородіна». Попив « Чайковського». Крихти та вчорашні недоїдки акуратно зібрав і викинув  у « Мусоргського». « Бізе» з бісквітом не їв, передумав: залишив на завтра.

  Позіхнувши, підійшов до календаря і зірвав ще один « Ліст». Тут кватирка  на кухні як лясне: « Бах»! неначе хтось кинув у вікно шматочок « Глінки». Я злякався і подумав: у мене напевно, « Глюк». Та ні, все обійшлося – я ж бо парубок « Крутой».

 Одягнувши дво-« Бортянський » піджак і взявши в руки « Шаляпіна», я хотів було вийти на берег « Дунаєвського» та передумав – стало боляче в « Преснякові». Я відчував себе « Паганіні».

Я повернувся і пішов до дому. Ось таким нехитрим « «Макаревичем» я провів один день з мого життя.

«Живий кросворд»

Командам дають набір букв ( 5 ). Необхідно скласти слово. Виграє та команда, яка складе першою.

Конкурс « Алфавіт»

Гравцеві необхідно розповісти алфавіт, як:

  • Зізнання в коханні;
  • Коментар до футбольного матчу ( як саме розповідати алфавіт, учасники дізнаються після вибору конвертів із завданням) .

Конкур капітанів

Хто швидше   і не заплутавшись скаже словосполучення « Мій ідентифікаційний код».

Заключне  слово журі. Підбиття підсумків гри. Нагородження переможців

 

 

 

Категорія: Виховна робота | Додав: admin (06.02.2015)
Переглядів: 392 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz