Головна | Реєстрація | Вхід | RSS                                              Субота, 18.05.2024, 22:21


 
Кременецький навчально-виховний комплекс "Гімназія -ЗОШ І ст."


Вітаю Вас Гость
Меню сайту
Категорії розділу
психологічна служба [2] світова література [8] історія [0] математика [0]
українська мова [1] українська література [0] біологія [0] хімія [0]
інформатика [0] художня культура [0] фізика [0] світова література [0]
українська література [0] математика [0] художня культура [0] біологія [0]
хімія [0] українська мова [0] інформатика [0] навчальна робота [3]
олімпіади [0]
олімпіади
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 390
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » світова література

Героїчне минуле у світовій літературі
[ Викачати з сервера (841.8 Kb) ] 10.09.2014, 23:24

Тема. Героїчне минуле у світовій літературі

Мета:

• навчальна: узагальнити та систематизувати вивчений учнями навчальний матері¬ал, який стосується життя та творчості письменників, теорії літератури, змісту опра-цьованих творів;

• розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння акуму-лювати власні знання, удосконалювати комунікативні навички;

• виховна: виховувати любов до книги, повагу до світових митців, інтерес до творів світової літератури.

Тип уроку: узагальнення та систематизація.

Форма проведення: літературна гра-подорож.

Обладнання: портрети письменників, дидактичний матеріал (ескіз ялинки, смайлики 3-х кольорів для оцінювання), презентація із 22 слайдів.

Епіграф: І тільки той прожив немарно, хто злу ішов наперекір.

Ігор Муратов

Хід уроку

1. Організаційний момент. 2 хв.

2. Повідомлення теми й мети уроку. 2 хв.

        Сьогодні ми з вами будемо подорожувати просторами героїчного минулого світової літератури. Але рухатимемося ми в одному напрямку – до чарівного лісу, у якому на нас чекає гостя, усім нам добре відома, адже скоро стане бажаною у кожному домі. Як ви гадаєте – хто це? (Ялинка)

3. Мотивація навчальної діяльності. 15 хв.

І. Оскільки нам доведеться подорожувати різними країнами, тому ми з вами скористаємося потягом, тобто – подорожуватимемо від станції до станції. Як ви гадаєте, що нам потрібно для того, щоб вирушити потягом у подорож? Правильно – квитки. А купуватимемо ми їх за наші знання. Отож, щоб вирушити із першої зупинки під назвою «Вирушальна», вам потрібно придбати квитки, вартість яких – знання з теорії літератури та знання художніх творів.

Отож, зупинка перша – «Вирушальна». Слайди 1-6.

ІІ. Наступна зупинка нашої подорожі – зупинка під назвою «Відома». Бути відомим нелегко. Всі про тебе все знають. Чи справді так? Перевіримо? Я називатиму факти з біографії письменника, творчість яких ви вивчали протягом семестру. Якщо впізнаєте з першої спроби – отримаєте – 3 бали, з другої – 2, з третьої – 1 бал.

4. Відтворення та застосування опорних знань. 10 хв. Гра «Упізнай героя» Слайди 7-12.

Робота письменника важка, але не менш важка робота художника – декоратора.

Отож, наступна наша зупинка – «Лабораторна». Вам відомо, для чого призначені лабораторії? (для того, щоб щось досліджувати, проводити експерименти і т.д.)

Отже, потрапивши на зупинку «Лабораторну», перед вами постає завдання – прикрасити ялинку і прикрасами слугуватимуть художні твори, які вив вивчили протягом першого семестру. Слайди 18.

Творча робота (вписати на роздрукованих картках з ялинками назви творів, які вивчалися в кожному розділі й записати героїв , а саме: праворуч – позитивних, ліворуч – негативних). Слайд 19.

5. Узагальнення та систематизація знань. 10 хв.

Міні – проект « Прикраси ялинку» (учні представляють творчі роботи, аналізуючи твір і визначаючи головну думку кожного із записаних творів). Як підсумок - ялинка, прикрашена іграшками. Слайд 20.

Учитель. Ви гарно прикрасили ялиночки, це свідчить про те, як ви працювали протягом семестру. Але зверніть увагу на ялинку (Слайд 20) – чого не вистачає для довершення? ( верхівки).

Отже, як ви уже зрозуміли, всі твори, з якими ви познайомилися у І семестрі, пов’язані наскрізною ?? (ідеєю). Робота з епіграфом. (визначення ідеї, яка об’єднує вищезгадані твори). Слайд 21.

       Наша подорож добігає кінця. Завдяки знанням ви відшукали у чарівному лісі художніх творів символ свят, що наближаються – ялинку та своїми знаннями прикрасили її. Слайд 22.  

Я бажаю вам гарних веселих новорічних канікул.

6. Оцінювання знань та вмінь учнів. 5 хв

Категорія: світова література | Додав: Asta
Переглядів: 847 | Завантажень: 154 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz